  • Data: 2021-12-01 08:44:14
    Temat: Re: Raptem zero stopni...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Nov 2021 14:00:24 +0100, Mateusz Bogusz

    > A mam wrażenie od kilku dni, że ogrzewanie całkiem żwawo w kotłowni
    > pracuje. Wydaje mi się tylko czy też macie takie spostrzeżenie?

    Moja powietrzna pożarła już 1400kWh (CO+CWU), fakt że ją jeszcze męczę w
    mojej nietypowej konfiguracji (chyba muszę wywalić jednak kocioł i ominąć
    bufor bo złe delty wychodzą i ogólnie sprawność tego bufora za niska) ale
    wyszło sporo, na szczęście większość latała w 2T do tych +5, teraz chodzi
    coraz częściej w 1T. W nowym domu poszło też całkiem sporo, bo 400kWh (samo
    CO).

    --
    Pozdor
    Myjk