  • Data: 2017-09-05 21:48:30
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 września 2017 19:07:11 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ja nie wiem czy wiem lepiej, nie wiem nawet czy wiem.
    > Ale chodziło mi o coś mniej więcej takiego:
    >
    > lisciasty.firehost.pl/kurnepole.jpg
    >
    > fotka słaba, bo robiona głupofonem z przyczajki, ale widywałem tam
    > dużo większe zakurzenie. Nie mam pojęcia jaka jest masa kurtyczna
    > na m2 żeby tak zeżreć wszelkie zielsko, ale fakt faktem że jest
    > to raczej nietrudne do wykonania :>
    >
    > Zdjęcia poglądowego z końmi nie posiadam.

    Fota fajna. Ale tych kur tam stanowczo za mało jest na wyżarcie zieleniny tak dobrze
    i nie ofajdanie tego gruntu w zamian.

    Obstawiam ze tam jakis inny czynnik jeszcze jest który skutkuje taka golizną ziemną.

    Sporo kur na wybiegach widzialem i ani razu aż tak łyso nie było. Najbliżej do takiej
    łysosci to w kojcu 2x2m który jakiś psiur zamieszkiwał widziałem.

    Z drugiej strony nawet jakby kuraki wyżarły zielenine to czy pożadany jest efekt
    uboczny w postaci smrodku i much?