  • Data: 2012-02-12 20:00:12
    Temat: Re: Regipsy do rusztu na poddaszu
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "calleh" <c...@g...com> wrote:
    > jak chcesz się bawić, masz więcej niż normalnie cierpliwości to nic nie stoi
    > na przeszkodzie. Podstawa jest by zachować ściśle > > technologię, dylatacje
    > od ścian ... i dodatkowo impregnacja rusztu.
    > Faktem jest, że to drożej wychodzi, ale może akurat masz materiał.

    > Bzdurą jest pisanie, że konstrukcja płyt ma pracować osobno od konstrukcji
    > więźby, to właśnie z nią ma pracować, tego nie da się > uniknąć - dlatego tak
    > ważne jest dylatowanie od ścian i reżim technologiczny.

    tyle mówi teoria, która nie uwzględnia tego, że w naszym kraju dachy w
    większości buduje się z drewna, które co najwyżej na szalunki się nadaje. Ja sam
    odesłałem całą partię drewna z mojej budowy i zaproponowałem, żeby sobie z tego
    europalety porobili (tartak je produkował).
    Ja bym się nie odważył wieszać płyt gk na łatach.

    --
    Bartek