  • Data: 2009-06-15 18:59:25
    Temat: Re: Regipsy i klimatyzacja w suterenie
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 11:29:35 -0700 (PDT), Zachar napisał(a):

    > Proszę o odpowiedź na pytanie: jaka może być podstawa prawna takich
    > twierdzeń lub jakimi artykułami prawa budowlanego mogę wykazać, że to
    > herezje? A może "teść" z inżynierem mają rację? Nieraz słyszałem o
    > klimatyzowanych archiwach i serwerowniach umieszczonych w piwnicach-
    > może dla budownictwa mieszkalnego są jakieś inne przepisy?

    Nie ma takich artykułów. Co więcej, gdyby były, to całkiem sporo lokali
    łamałoby prawo budowlane, a znam conajmniej kilka suteren przy głównych lub
    bardzo ruchliwych ulicach które są jednocześnie wyposażone w klimatyzację.
    Nie ma żadnej logicznej argumentacji żeby zabraniać montowania klimy w
    pomieszczeniach poniżej poziomu 0.

    Równie ciekawe są argumenty o ogrzewaniu czegokolwiek klejem. Nie
    skomentuje ich, bo na usta cisną mi sie niecenzuralne słowa.

    To co moge powiedzieć na pewno po tym co przeczytałem: zarówno Twój teść,
    jak i rzekomy "inżynier" nie mają zielonego pojęcia o technologii suchych
    tynków ani o klimatyzacji.

    --
    best regards,
    scream