  • Data: 2012-07-23 21:27:42
    Temat: Re: Reklamacja betonu
    Od: "KS" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO masz po ptokach :-)
    > Nie zebym bronil partacza, ale skoro
    > juz na poczatku bylo cos nie tak to trzeba bylo
    > od razu reklamowac, teraz nic nie zrobisz ;-)

    Ale kiedy od razu? Jak Gruszka przekroczyła bramę? Czy jak zaczeła
    lać?
    Wylałem beton, wyglądał podobnie jak inne, może zauwazalny był
    mniejszy udzial grubego kruszywa w porównaniu z innymi betonami jakie
    widziałem.
    Konsystencja moze tez odrobinę bardziej płynna niż w poprzednich
    betonach a moze i nie.

    > Wylewania betonu niby prosta sprawa ale nie taka prosta :-)

    Że niby co źle zrobiłem?
    Jeśli masz na mysli wibrowanie to powiem Ci że był wibrowany (choć
    przy konsystencji ciekłej/półciekłej to prawie nic nie wnosi)
    Pielegnowany tez był, podlewany przez kilka dni. lany w szalunek więc
    woda nie odpłyneła za szybklo w glebe.
    Co jeszcze mogłem spieprzyć?

    > Czy jestes w stanie udowodnic ze szalunek byl ok, ze temp.
    > byla OK, ze nie lalo od razu litrami wody z nieba, teren suchy, czy
    > masz
    Deszcz nie wymyje cementu ze środka wbudowanego betonu.
    Jak mam udowodnic? Lałem na dworze, temperatury były między 10-25 st..
    > probke odlaną itp itd.
    > Czytajac Twoje posty wyglada to tak jakbys chcial wyludzic
    > pieniadze,
    > cwaniakujesz, podpytujesz, kombinujesz hehehehehehe

    Wiesz co? nie masz nic do powiedzenia to nie pisz proszę.
    Jestem wkurzony na ludzi przez których mam beton który po kilku latach
    będzie się sypał, mogę zapomnieć o estetycznym wygladzie a na takim mi
    zależało.