eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRekonstrukcja, dekonstrukcja -- a co to w sumie za różnica?Re: Rekonstrukcja, dekonstrukcja -- a co to w sumie za różnica?
  • Data: 2012-12-13 15:13:22
    Temat: Re: Rekonstrukcja, dekonstrukcja -- a co to w sumie za różnica?
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
    news:kacjlk$rmh$1@node1.news.atman.pl...
    > Polski... no, może nie hydraulik, ale...
    >
    > http://www.fronda.pl/a/francja-przez-pomylke-zburzyl
    i-zabytkowy-palac-zrobila-to-polska-firma-budowlana,
    24263.html

    Przecież to celowo :-) Widać od razu :-)
    Chciał odbudować w nowoczesny sposób zamiast z rupieciem się męczyć.
    Ogladałem kiedyś działkę, przed własną budową, i na niej stał taki do połowy
    rozwalony ceglany budynek. Podobno zabytek, w jednej z dzielnic Gdyni.
    Masakra. Oczywiście nikt nie zezwoli na pozbycie się i tak chyba stoi do
    dzisiaj. 8 lat temu oglądałem działkę.
    Zamiast ewentualnie zostawić kilka domów ścisłych starówek, to niebawem z
    blokowisk porobią skanseny.