  • Data: 2009-12-21 23:11:04
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Gru, 00:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Ty ze slaska to powinienes wiedziec dla czego. :-) Jeszcze rok temu
    > rozwazalem takie palenisko u siebie. Okazalo sie, ze ten groszek to w
    > oryginale dokladnie taka frakcja wegla, ktora jak kazda chyba inna ma swoje
    > ograniczenia podazowe. Skoro popyt na kotly tego typu wzrosl co widac golym
    > okiem, a podaz nie moze byc wieksza, to zachowanie rynku mozna bylo
    > przewidziec z duzym prawdopodobienstwem juz znacznie wczesniej. Ale wegiel w
    > ogole jest bardzo drogi. Praktycznie na dzis w porownaniu z gazem to raczej
> [...]

    No bez sensu, bez sensu.. A u mnie w okolicy to 90% domow jest opalana
    tym "czarnym zlotem" ;-) No, moze nie 90% - czesc ludzi kupuje zwykle
    najtansze barachlo do spalania w tym smieci i innego syfu.. Moj kumpel
    pali flotem po 200 pln / t - zuzywa go z 5t na sezon, to dopiero
    taniosc :-) Tylko zabawy ma z tym co niemiara - etat palacza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.