  • Data: 2009-12-21 23:17:57
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b11ce4dd-50f9-4448-ba03-

    > No bez sensu, bez sensu.. A u mnie w okolicy to 90% domow jest opalana
    > tym "czarnym zlotem" ;-) No, moze nie 90% - czesc ludzi kupuje zwykle
    > najtansze barachlo do spalania w tym smieci i innego syfu..

    Mam rodzine w Zabrzu i bylem tam latem tego roku. Po raz pierwszy jadlem na
    imprezie prawdziwy slaski obiad i slaskie kluski z surowka i jakims miechem
    co tez sie nazywa. :-) Ciekawa kultura jak dla mnie chlopa z daleka. Co
    prawda czesto przytakiwalem, bo chwilami nic nie rozumialem z tej Waszej
    gwary, ale fajnie bylo. Rozmawialismy sobie tak przy kolejnym plecaku piwa o
    zyciu i swagier powiedzial, ze zima jak wszyscy zaczna palic to w powietrzu
    lataja takie czarne plemniki, znaczy sadze potocznie zwane. :-) No fajnie
    pomyslalem. Nie ma to jak popatrzec na czysty snieg zima. :-) Ale co tu sie
    dziwic jak na tym zlocie wszystkie domy stoja.

    > Moj kumpel
    > pali flotem po 200 pln / t - zuzywa go z 5t na sezon, to dopiero
    > taniosc :-) Tylko zabawy ma z tym co niemiara - etat palacza :)

    A co to jest ten flot??

    Pozdro.. TK