  • Data: 2014-10-30 21:47:47
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-30 o 17:52, Maniek4 pisze:

> [...]
    > pierwszego.

    > Kiedy sie wprowadzisz wiekszosc systemow ktorymi sie podniecamy jak je
    > planujemy po jakims czasie robi sie malointeresujaca. Po prostu wszystko
    > dziala gdzies tam w tle i zupelnie nas nie zajmuje. Tak tez jest z
    > wentylacja. Jest, dziala i nawet jej nie zauwazamy. Z kiblem, czy
    > zmywarka jest odwrotnie. Roznica miedzy jedna wentylacja a druga jakas
    > jest, ale obie lepiej czy gorzej to jednak dzialaja. Kibel w domu czy na
    > dworze to zupelnie nieporownywalne rzeczy. Chodzenie do kibla zima i
    > odsniezanie sciezki takie niezauwazalne juz nie bedzie.

    Oj, kibel na dworze to był celowy zabieg stylistyczny. Niektórzy do
    dzisiaj nie biorą pod uwagę zakupu zmywarki, tak w latach powojennych
    niekórym Frania kojarzyła się z diabłem ;)

    > No i OK.
    > Wiec zainteresowany musi sobie odpowiedziec na pytanie jak szybko znika
    > smrod w lazience i jak szybko schna reczniki, no i czy chce miec
    > wentylowana garderobe np. Tyle wlasciwie o komforcie. Dla mnie
    > najwieksze zalety wentylacji mechanicznej leza zupelnie gdzie indziej o
    > czym nikt tu nie mowi.

    Napisz, bo u mnie będzie WM i nie wiem, co jeszcze mogę zyskać ;)

    > Mnie osobiscie nie przekonuja argumenty o
    > komforcie, bo ja drastycznych roznic w codziennym byciu nie widze.

    No ale z czym to porównujesz? Z biurem? IMHO to są zupełnie różne
    środowiska (dom i biuro), by móc na ich przykładzie porównać WM i WG.

    > Ciekawa teoria. Czy to znaczy, ze Ty najpierw kupujesz mozliwe opcje i
    > po jakims czasie wyrzucasz te gorsze? W sumie tez bym tak chcial, ale
    > niestety wiekszosc ludzi podejmuje decyzje o zakupie w bardziej
    > prymitywny sposob.

    Nie nie nie.
    Po prostu nie piszę o czymś, ze jest do dupy, nie mając z tym czymś
    kontaktu.

    A to przepraszam...

    --
    Pete