  • Data: 2014-10-31 22:12:39
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 21:27, Adam pisze:

    > No dobrze, a teraz powiedz ile masz np. okien dachowych - rozmiar i wielkosc? :)

    Cztery okna dachowe Roto 140cm dlugosci. Szerokosci nie pamietam. Na
    stropie poddasza lezy 22-25cm grubosci (taki mialem). Na szczycie przy
    strychu, od strony strychu rowniez 22-25cm (taki mialem). Na skosach
    12cm Toprock i 16cm Supermata. Dom z uwagi na niska scianke kolanowa ma
    wzglednie malo scian zewnetrznych. Praktycznie jeden normalnej wielkosci
    szczyt, drugi znacznie mniejszy, jakis balkon i sczyt oddzielajacy
    strych, jak pisalem ocieplony. Samych scian zewnetrznych sumarycznie mam
    jak kiedys liczylem i moge sie nieco mylic jakies 150m^2. Nie jestem
    pewny czy z wylaczeniem otworow. Moge to dokladnie policzyc, tj. obwod
    razy wysokosc jezeli to istotne.
    No to chyba tyle.

    Pozdro.. TK