  • Data: 2014-10-31 22:08:41
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 października 2014 22:01:55 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie mów, ze masz tyle SKOSÓW, ze aż liczba okien dachowych jest istotna? NIE
    > WIERZE :-O
    >
    > ...no chyba, ze wypierdzisto-zajebiste komfortowe.

    Wyobraz sobie ze z pelna swiadomoscia wybralem gore w skosach. Nawet scianki
    nie podnioslem i mam wymurowana na 25cm.

    Skosy mi sie podobaja, a cala gora bedzie przeznaczona dla dzieciakow, wiec
    ja tam za bardzo przebywac nie bede i mi to w zaden sposob komfortu nie
    obniza :D

    Styka mi pozostale ~280m2 pelnowymiarowe tj. na 2,7m :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.