  • Data: 2014-10-31 23:37:59
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 23:25, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > No i co ja Ci mam odpowiedzieć, znów się muszę zgodzić. Nawet się z Tobą
    > nie można ponapierdzielać porządnie. Panie tu jest usenet, to nie jest
    > miejsce to tego, żeby się zgadzać. Zrób coś z tym Maniek.

    No jakby Ci powiedziec...
    Przez szafy z dziurami w drzwiach przez wielkie WTF doszlismy do skosow. :-)
    Prawde mowiac najbardziej podobaja mi sie domy o skomplikowanej bryle z
    plaskimi dachami, na wzor tych z Florydy. Nie starczylo chyba mi odwagi
    zeby zaprojektowac cos takiego dla siebie te pare lat temu. Dzis
    pojawiaja sie coraz czesciej. I dobrze. Super pomysl, bo z jednej strony
    daja bezkompromisowe wnetrze, a z drugiej strony niepowtarzalna bryle z
    zewnatrz.
    Dobra. Kiepskie bo dachy trzeba odsniezac. :-)

    Pozdro.. TK