  • Data: 2014-01-23 10:12:29
    Temat: Re: Rekuperator a wilgotność powietrza
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeffrey napisał(a):

    > sprawność jest w % i nie potrzebujesz mas
    > to co ty piszesz to jak chcesz obliczyć wydajność cieplną czy inne
    > których wynikiem jest jednostka ciepła
    > jeżeli jest nierówny przepływ to też potrzebujesz tych danych i samo
    > obliczenie jest już bardziej skomplikowane

    No dyć o tym mówię - do policzenia sprawności potrzebujesz znać
    strumienie energii, a to oznacza, że musisz znać strumień masy powietrza
    zimnego i ciepłego. Oprócz tych temperatur. Wtedy dopiero będziesz mógł
    _policzyć_ sprawność.
    Bo bazując na samych temperaturach i dokonując _założeń_ co do strumieni
    mas (czyli będziesz brał je z sufitu) będziesz mógł jedynie _oszacować_
    sprawność.
    Tyle i tylko tyle chciałem powiedzieć - i cieszę się, że jednak
    przyznałeś mi rację. :)