  • Data: 2016-09-11 23:22:30
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-11 o 22:00, Budyń pisze:

    > no ale czego ty nie rozumiesz? Jesli na zewnatrz jest +35 a wewnątrz
    > +20 to jesli otworzysz okna czy w inny sposob uzyjesz wentylacji
    > grawitacyjnej to zapodajesz do srodka wlasnie +35. Jesli to samo dasz
    > przez rekuperator to uzyskujesz wlotowe powietrze co najmniej kilka
    > stopni chłodniejsze.

    Ależ rozumiem, będzie mniej więcej tak samo chłodzić jak ogrzewa zimą, z
    akcentem na mniej. W najgorętsze dni miałem w domu temperatury 22-24
    stopnie w poszczególnych pomieszczeniach, temperatury powyżej 30 stopni
    na zewnątrz było kilka, może kilkanaście dni, i to też tylko przez kilka
    godzin. Przeważnie na zewnątrz oscylowały w granicach 26-28 stopni, to o
    ile i jak długo będzie mi schładzał temperaturę taki rekuperator?
    Fajnie jest przyjąć warunki brzegowe 20 i 35 stopni, ale jak na w zimę
    utrzymuję w domu 21-22 stopnie, a w łazience jeszcze wyższe, to dlaczego
    mam sobie latem żałować i siedzieć w 20-tu?