  • Data: 2016-09-13 12:53:41
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2016 12:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Rynek jest ograniczony i malo chlonny bo urzadzenie nie dziala zgodnie z
    obietnicami i jest za drogie. Jak by pralki nie praly i kosztowaly piec razy tyle co
    kosztuja to tez rynek bylby ograniczony.

    Pozwolę sie nie zgodzić.
    Marketoidzi wciskają kity wszędzie... ale to wszędzie(sic!).
    Rynek reku nie jest żadnym wyjątkiem, absolutnie.

    Zafiksowałeś się na tych oszczędnościach w wymienniku a ani dla mnie ani
    dla wszystkich, których znam co zakładali wm nie był to żaden głóny
    argument.
    Głównym argumentem była za to działanie samej wentylacji, brak kominów itp.

    WM montują zwykle ludzie raczej młodzi.
    Tak się składa, że wybudowałem dom w miejscu, w którym jeszcze 6 lat
    temu stał jeden dom a wokół były sady.
    Dziś jest już pewnie z setka domów.
    Rozmawiam z sąsiadami i wiem, że oni przy budowie w ogóle tematu WM nie
    znali.
    Nawet kominiarz, który odbierał mi dom zainteresowany był jak to to się
    w praktyce sprawuje.
    Tak to jest z nowościami, ludzie w większości obawiają się czegoś czego
    nie znają.
    Co innego młodzi ale oni sporo czytają i z kolei dla nich nie jest to
    nic egzotycznego.

    To samo miałem z wiązarami.
    Ludziska zgodnie mówili - za cienkie te deseczki. Ja to tam zrobiłem
    normalną więźbę jak Bóg przykazał.
    O ekofibrze nie wspomnę.

    --
    Pozdr.