  • Data: 2016-09-13 18:10:29
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-13 o 11:47, quent pisze:
    > Moje motywy już opisałem. Śmieje się bo konfabulujesz. Nigdy nie pisałem że przy wg
    jest ciągły zaduch

    Eee tam konfabuluje. Nie napisales, ze jest zaduch, ale pisales cos o
    swiezym powietrzu. Takie oto cus zwykle przedstawia sie w porownaniu do
    czegos. Wiec swieze vs zuzyte - nieswieze - zaduch. Bylo jeszcze jakies
    sterowanie i pewnie pomniejsze cos jeszcze. Tak naprawde moj stosunek do
    tego jest calkowicie obojetny. Widze tylko jak z czasem z najlepszych i
    najwazniejszych reklamowanych cech, jak topiacy sie lodowiec, zostaje
    tylko dziura w styropianie za pare tysi z subiektywnym i trudnym do
    zdefiniowania komfortem. Nie krytykuje tego. Wentylacja mechaniczna jako
    taka ma zalety z ktorymi glupio by bylo dyskutowac. Klopot w tym, ze z
    rekuperatorem przesadnie drogo a zalet trzeba sie doszukiwac.

    Pozdro.. TK