  • Data: 2012-02-02 14:39:35
    Temat: Re: Rekuperator dla każdego.
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > warunki. Niektóre nie spełniające można uzdatnić. A jak przy
    > rekuperatorach
    > jesteśmy. Dla mnie jedyny w tej chwili wkład do rekuperatora co go warto
    > wziąć
    > do ręki to wkład od Siwickiego. Duża powierzchnia. Jeden powinien dac radę
    > przy dobrej sprawności wyrekuperatorować z 80m2. Stosunkowo niedrogi. W
    > pełni

    A jaki konkretnie na te 80m2? Czytywałem kiedyś wątek na forum Muratora
    "rekuperator tymi ręcami..." i pamiętam, że zachwytów nad wymiennikiem
    Siwickiego nie było (tzn. stosunek jakości do ceny nie porywał). Ludzie
    robili zrzuty na zbiorowe zamówienie wymienników jakiejść innej firmy.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6849
    (20120202) __________