  • Data: 2011-11-18 22:04:25
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-11-2011 o 08:53:05 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > To trzeba go prostowac argumentami, wynikami pomiarów;)
    Kris sorry ale teraz nie mam czasu, a tak jak mówię kopać się z nim nie
    będę,
    weź sobie OZC, tam wszystko jest, policz swój budynek z went zwykłą i
    mechaniczną
    i sam zobaczysz. Ja to zrobiłem już wiele razy dla różnych budynków.
    Po drugie mi nie zależy czy ktoś kupi reku czy nie, wisi mi to i powiewa.
    Ja tylko daję dobre rady poparte wiedzą i doświadczeniem, kto chce to
    skorzysta
    kto nie chce to nie, jemu rady są niepotrzebne bo i tak ich nie słucha,
    wydaje się mu że wszystkie rozumy zjadł, zresztą znany jest nie tylko
    na tej grupie.

    > Z takich pomysłó nie tylko on słynie. Padały tu pomysły nie tylko z jego
    > strony o odzyskiwaniu ciepła z wody z wanny
    Ile jest ciepła w wannie można w miarę dokładnie policzyć i wyjdzie że
    tego ciepła jest tak mało
    że instalacja prędzej zakamienieje niż się zwróci.

    > czy spłukiwaniu kibla taką wodą.
    A tu poruszasz dość ważny problem miejsc gdzie wody brakuje, wtedy ta
    szara woda jest cenna
    i się ją stosuje i są nawet takie zestawy albo instalacje.

    --
    Pozdr
    JanuszK