  • Data: 2011-11-20 15:10:30
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 13:40, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > O swoich przemyśleniach poinformuj konstruktorów silników odrzutowych. Bo oni
    > nie wiedzą i cały czas budują silniki do samolotów które latają.

    No dawaj dawaj - czemu nie chcesz podac o co Cie prosze? To dwie
    bardzo proste dane. Gestosc przy 0stC kazdy zna bo jest podana chocby
    w wikipedii "W warunkach normalnych (0 °C i 1013,25 hPa), suche
    powietrze ma gęstość ?STP = 1,293 g/l." Jaka ma gestosc powietrze o
    temp. 16stC wyzszej ? Ja tez nie wiem - chetnie sie dowiem i skoryguje
    o te wartosci obliczona sprawnosc :) Czekam na odpowiedz w postaci
    jednej konkretnej liczby. Jezeli odpiszesz inaczej lub zaczniesz
    ktorys ze swoich slowotokow - uznam ze nie da sie z Toba rzeczowo
    dyskutowac. Pamietaj - jedna liczba :)
    pozdr.

    --
    Adam