  • Data: 2014-05-14 01:42:27
    Temat: Re: Remont dachu, czy zawalę?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 18:31:39 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Deszcz spadďż˝ o 18,30 :-)

    meteo.pl w zakresie 24h sprawdza sie perfekcyjnie.
    Jak zalewalem jeden ze stropow - rano mialem podjac decyzje - odwolujemy
    beton, czy ryzykujemy. Lalo straszliwie i majster byl pewien, ze odwolam.
    Spojrzalem na pogode i mowie za 2h bedzie sloneczko - majster spojrzal jak
    na debila ale decyzje zaakceptowal. Za ~2h pojawily sie na horyzoncie
    gruszki z pompa - dalej padalo. Zaczelismy lac strop - wiaterek zaczyna
    rozwiewac chmury ;) Jak chlop skonczyl listwa wibracyjna rownac beton - wyszlo
    slonce i przestalo padac. Do dzisiaj mam na tym stropie delikatne slady
    po ostatnich kroplach deszczu, ogolnie pogoda sprawdzila sie perfekt - od
    tamtej pory jak sprawdzam pogode to tylko i wylacznie na meteo. Ale ja
    wole model COAMPS - nie wiem nawet czym sie rozni ale u mnie lepiej sie
    sprawdza:

    http://new.meteo.pl/php/meteorogram_id_coamps.php?nt
    ype=2n&id=839

    Najblizsze dni - przesrane :)