  • Data: 2020-06-24 08:47:30
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-24 o 00:18 +0200, Sebastian Rusek napisał:
    > Ja kupuję mieszkania bez oglądania przed zakupem, nawet w piątek tak
    > kupiłem. Przez net jeszcze się nie da, bo do notariusza trzeba iść,
    > ale już nie trzeba się spotykać ze stroną sprzedającą tylko wystarczy
    > w umiejętny sposób użyć dwóch lokalnych notariuszy dla każdej ze
    > stron umowy;)

    Ba, ja Polskie mieszkanie kupiłem podczas lockdownu - będąc oddalonym o
    ponad 2000 km od niego. Da się. :) Tylko z administracją trzeba się
    nieco poszarpać (pełnomocnictwa, procedura apostille, tłumaczenia
    przysięgłe...). Notariusza akurat mieliśmy (ze sprzedającym) jednego, z
    dwoma to już w ogóle byłby cyrk na kółkach.

    Mateusz