  • Data: 2020-06-24 08:02:31
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spieniężenie inwestycji też jest działaniem przymusowym. Oczywiście możesz napisać
    że komuś może się nie spieszyć. I pewno wśród jednego procenta ludzi którzy mają
    prawie cały ziemski majątek znajdą się tacy. Zwyczajny ludek jak w coś inwestuje żeby
    sprzedać i zarobić nie ma czasu na przetrwanie np piecio letniej dekoniunktury.

    70% społeczeństwa wynajmuje zamiast kupić coś swojego, wcale nie
    dlatego, że nie dostanie kredytu - prawdopodobnie ciężko im odłożyć
    kilka tysięcy.
    Z tych 30% spora część przeprowadza się co kilka lat. Kupiłem dom po
    małżeństwie, które przeprowadziło się 500m dalej - bo dom
    ładniejszy/większy/mniejszy itp... Im by się nie spieszyło - jakby nie
    uzyskali swojej ceny, to by zrezygnowali ze sprzedaży. Takich ludzi jest
    bardzo dużo, bo tu częściej przemieszczasz się o 30km niż o 300km (np.
    masz lepszą pracę 30km dalej i szukasz tam domu, ale dojeżdżać 30km też
    się da więc to nie jest jakiś wielki problem...)
    Ciężko w takim wypadku mówić o przymusie

    Lukasz