    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Renowacja drzwi garażowych
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 10 May 2020 18:23:23 GMT

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Te panele to na równe i gładkie powierzchnie. Jak masz płyciny to
    > nie widzę tego, aby się dało sensownie nakleić.

    Rowną powierzchnie to ja sobie na tych drzwiach zrobię.
    Jakby sie nie udało, to obicie drewnem sprawiłoby ze nierownosci nie
    miałyby znaczenia bo drewno nawet o grubości 1cm bedzie wystarczająco
    sztywne.

    Tak sie zastanawiam - jakies 3m2 drewna o grubości 1cm to ile bedzie
    dodatkowych kg? 0,03m3? 15kg? Dobrze licze?

    > Pokażesz drzwi będzie można coś doradzić.

    Dzieki, jutro wrzuce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,