  • Data: 2010-03-26 10:09:07
    Temat: Re: Robił ktoś sam ogrodzenie - panele z profili ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hohuaf$719$1@inews.gazeta.pl...

    > Obawiam się, że zrobi za 1/3 ceny. Wiem bo robiłem. Tyle mniejwięcej mi
    > wyszło z m2, bo robiłem wyższe niż w K100ramie.

    Oj za 25zł/m (1/3 ceny Casto) to przęseł nie zrobi.

    > Czyli całość. Oni spawają punktowo.

    I co za problem?

    > łączę się w żalu, że przepłaciłeś.

    Własnie kończe robic dwie bramy + kilka przeseł ogrodzenia. Dużo taniej jak
    w Castoramie nie wyjdzie, nie ma szans. tylko że te z Casto mi sie nie
    podobaja wiec robie po swojemu. Ale liczyłem i nie ma szans zrobic dużo
    taniej raczej.

    Krzysiek