  • Data: 2011-12-09 12:07:23
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: scruffty <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Dec 2011 09:15:21 +0100, Kris napisał(a):

    Witam,

    > Też na etapie robienia nie doczytałem wszystkiego i teraz jak juz mieszkam i
    > mam na parterze podłogówke a na piętrze kalafiory to uważamy to z żoną z a
    > spory błąd. W drugim domu żadnego kaloryfera nie będzie. Podłogówka
    > praktyczniejsza i co ważne tańsza w wykonaniu i eksploatacji

    A ja mam pytanie co myślicie o ścianie grzejnej zamiast podłogówki w
    niektórych pomieszczeniach?

    Zastanawiam się nad tym mocno ponieważ na górze mam ścianę rozdzielającą
    dwie sypialnie. Myślałem zamiast dawać w tych pokojach podłogówkę po
    całości to dać tylko obwód pod oknem a resztę pętli przenieść na ścianę.

    Ewentualnie w podłodze dać pętle rzadko np. co 30-40 cm. Taka ściana byłaby
    wielkim kaloryferem grzejącym dwa pomieszczenia. Z wykonaniem myślę, że nie
    byłoby problemu planowałem wymurować ściankę z pustaka 12, w środek rurki i
    domurować drugą ściankę z 12. Podczas domurowywania zalewać rurki betonem.

    Da się na takiej ścianie i obrazek powiesić i nawet szafkę (zakładając, ze
    znamy położenie rurek) i można dać co się chce na podłogę.

    scruffty