  • Data: 2011-12-11 21:27:52
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-12-2011 o 19:04:58 SkiMir <p...@m...onet.pl> napisał(a):

    > OK. Super :-)

    No to ci wysyłam, nie narysowałem wszystkich zaworów aby nie zaciemnić
    rysunku,
    musisz dodać takie przy pompach.
    Przy zbiorniku CWU na wężownicy ci już narysowałem, tylko nie dawaj na
    zasilaniu wzbiorczej rurze do naczynia wyrównawczego bo tam nie wolno.
    Za wymiennikiem masz dwa odgałęzienia na grzejniki i mieszacz do podłogówki
    i rozdzielacze parter i piętro.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1c18ab6a7a2b9a2
    .html

    --