  • Data: 2011-12-11 21:35:10
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-12-2011 o 19:04:58 SkiMir <p...@m...onet.pl> napisał(a):

    > OK. Super :-)

    Aaa zapomniałem, zamiast dwóch pomp na pierotny tzn do pieca i do CWU
    dałem ci jedną i
    zawór elektryczny który przełącza obiegi CO lub CWU np taki
    http://allegro.pl/zawor-przekierowujacy-trojdrogowy-
    1-cal-silownik-i1968380326.html
    środek łaczysz do pompy a wejście A do wymiennika B do wężownicy, bez
    napięcia
    będzie piec grzał dom, jak włączysz zawór to przełączy na grzanie CWU
    (wężownica)
    aby był automat to musisz sobie kupić termostat do CWU założyć czujkę
    gdzieś na środek zbiornika
    a styki przekażnika podłączyć do 230V i zaworu. Jak będziesz palił a
    spadnie temp wody
    w zbiorniku to ci przełączy zawór na grzanie wody.
    --
    Pozdr
    JanuszK