eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu? › Re: Rozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu?
  • Data: 2015-12-29 16:32:16
    Temat: Re: Rozkład temperatury w pionowej rurze - gdzie zamontować czujnik termostatu?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-29 o 15:53, Budyń pisze

    > ooo, no i dyskusja skreca we wlasciwym kierunku :) Popcorn, tez cos :)

    Ja pier....., no teraz mie się było przypomniało, że przecie mam całą
    krzynke piwa, którą kupiłem specjalnie na święta.
    Ale kobieta ma rodzona pięknie prosiła, aby wegilia była beztrunkowa to
    żem se dał luz, a kolejne dni to my na krzywego po rodzinie i się było
    piwo ostało.
    Zatem biegnę czem prędzej do domu ryja umoczyć.
    Tylko mam zagwozdkę, bo w instrukcji napisali "spożyć przed końcem
    ....", a koniec przecie daleki. Sam nie dam rady całej kszynki.
    Może ma kto jaki pomysł jak wybrnąć z tego pata? :)