  • Data: 2016-06-09 13:05:12
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2016 12:53, Kżyho wrote:
    > W dniu 2016-06-09 o 12:37, quent pisze:
    > [...]
    >
    > Widzę, że Wy trawnikowi fetyszyści, więc raczej o podejściu do ogrodu i
    > trawnika za dużo nie pogadamy ;)
    > Ale może za to doradzicie mi co zrobić z mrówkami? Pojawiła mi się w tym
    > roku cała masa mrowisk na moim "ściernisku", jak to ładnie nazwaliście i
    > nie wiem, jak je wytępić :/
    > Psikałem jakimś preparatem na mrówki te miejsca, to niby część jakby
    > wymarła, ale za to pojawiły się nowe. Żona twierdziła, że fusy po kawie
    > niby nieźle działają, ale póki co też bez efektu. Co robić?

    Tak się składa, że walczyłem miesiąc temu z mrówkami, które oblazły mi
    dom wokół.
    Musisz przedewszystkim wyśledzić ich gniazda i trasy wędrówek. To bardzo
    ułatwi sprawę.
    Testowałem rózne płyny w sprayu i proszki i finalnie pomógł biały
    proszek firmy Bros:
    http://sklep-ogrodnik.pl/bros-proszek-na-mrowki-250g
    -p-2446.html
    trzeba sypać przecinając im ścieżki wędrówek i w pobliżu gniazd.
    U mnie wyniosły się w 48h a była ich masa!

    Mam jeszcze jeden preparat, którego nie używałem ale ponoć bardzo
    skuteczny. Ma inny aktywny składnik niż ten od Brosa.

    http://bestpest.com.pl/oferta/handlowa/135/protect_t
    rutka_na_mrowki_faraona.html

    --
    Pozdr.