  • Data: 2016-06-10 00:56:30
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-10 o 00:35, Adam Sz. pisze:

    > Trzebaby przeanalizowac budowe takiego zraszacza ;)
    > Mam jeden kranik z zaworem motylkowym od 5 lat na tarasie - nigdy jeszcze
    > z niego wody nie spuszczalem i dziala bez problemu ;)

    W nich jest przeklania zebata obracajaca zraszacz. Nie mam pojecia jak
    to przetrwa zime. Sama puszka ma wzglednie duza pojemnosc i mysle, ze o
    ile zostanie w nich woda to nie ma bata. Lud to rozsadzi. Mozna tez
    pokusic sie o mala dziurke w samej rurze zasilajacej na dole przy
    zraszaczu jak nie chcesz bawic sie w spadki pod zawory odwadniajace.
    Dzieki niej spokojnie woda kropelkowo sobie scieknie. A w czsie
    podlewania nie bedzie miala wiekszego znaczenia. No moze po paru latach
    cos sie pod zraszaczem wyplucze.

    Pozdro.. TK