  • Data: 2016-06-10 09:54:58
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.06.2016 09:34, Kris wrote:

    > Tak sobie gdybam- ze zraszaczy leje się na trawnik woda przez powiedzmy godzinę-
    wyłączamy zraszacze i te dodatkowe pół litra(a pewnie w praktyce mniej) z
    "rozprężenia" w okolicach zraszacza- w czym to niby ma zaszkodzić?
    > Zresztą zawory odwadniające o których pisze Maniek powinny wyeliminować problem.
    > Latem raz na dwa tygodnie na trawnik 9m3 wody z basenu wylewam- normalnie
    grawitacyjnie po schodach z tarasu(bo basen na tarasie stoi) leci to na trawnik i też
    negatywnych skutków nie zaobserwowałem dla trawy.

    Ok. litra to mi się wylewa przy sztywnych rurach.
    Może i nadamar wody nie jest problemem gdy od czasu do czasu się to dzieje.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info