  • Data: 2016-06-10 15:21:05
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-10 o 14:36, quent pisze:

    > Nie jest szczelny i powinien być górną pow. równo z gruntem, chyba, że
    > chcesz go kosiarką skosić.

    Kosze osmy rok i sie nie zdarzylo. Zraszacz z czapka jakis 1cm powyzej
    gruntu.

    > Bez związku.
    > Woda może dostawać się *do zraszacza* i tam zamarzać.

    przeciez zeby sie dostala do mechanizmu to musiala by wniknac dysza.
    Zdecydowanie to malo prawdopodobne. Nawet jak cos dostanie sie do srodka
    to scieknie sciankami w dol i do instalacji.

    > Korek można jakiś wymyślić.
    > Robi się to raz w roku więc nie ma w ogóle mowy o upierdliwości.

    Kwestia tolerancji upierdliwosci. :-)
    Ja wole o tym nie pamietac po prostu i tyle.

    > Owszem, masz rację.

    > Jakość nie przekonuje mnie. Reklamowałem już jedną puszkę poboru wody,
    > blokady wody w końcówkach rdzewieją ale reszta jakoś działa, póki co.

    Ja mam trzeci juz T380. Wczesniejsze dwa to byly starsze modele, no a
    ten obecny to mial byc, ze hoho. W zeszlym roku zaczal sie zatrzymywac.
    Czyli standardowa awaria. W tym roku jakos chodzi o dziwo. A i jeszce
    dwa T-40 (?), nie jestem pewny symbolu. Taki fjutek z krecacym sie
    talerzykiem na gorze. Tez od dawna sie przycina i talerzyk sie nie
    kreci. Jak podejde i mu pomoge to chodzi caly czas.
    Za te cene to jakos szczegolnie zadowolony z jakosci nie jestem. Nie
    znam tez w mojej okolicy firmy, ktora robilaby nawodnienia na Gardenie.
    Za to mam znajomych u ktorych takie instalacje funkcjonuja juz od lat
    bez problemu. A taki zraszacz ja pierdyknie to wiadomo kiedy, wtedy
    kiedy trzeba najwiecej olewac. A reklamacja ma swoja procedure.

    Pozdro.. TK