  • Data: 2010-12-19 20:05:57
    Temat: Re: Rozmrazanie kolektora plaskiego - podejscie II.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d0df6bf$0$21008

    > Ja też chcę się dowiedzieć. Jako wróg solarów po obecnej cenie śledzę
    > tematy i czekam na moment, w którym się one zaczną opłacać. Chciałbym np
    > nimi ogrzewać dom, bo do ciepłej wody użytkowej już mam tańsze
    > rozwiązania.

    Taaa, ogrzewac dom powiadasz... No ogrzewaj, ogrzewaj...
    Raz piszesz, ze ja tu cos promuje a innym razem piszesz cos o ogrzewaniu
    jakbys w ogole nie czytal tego co pisze od dobrego miesiaca. Przestane chyba
    zwracac uwage na Twoje prowokacje skoro o to Ci chodzi...

    > Ogólnie promujesz jako użytkownik. Mój cynizm wynika z tego, że ludzie
    > wierzą w rzekome oszczędności. Nie wiem czy jestem ignorantem, myślę że
    > ignorantam są ci liczący na oszczędności. :-)

    Matko i corko, ale o czym Ty piszesz? Jakie oszczedlosci? Nie umiesz czytac
    czy co?

    > Ja mam w bojlerze zwykle 45 stopni okresowo przełączam na więcej, aby
    > zdezynfekować albo kiedy jest potrzebne więcej gorącej wody. W gorące
    > letnie dni obniżam do 35.

    No i co w kwestii rozmrazania plaskich kolektorow slonecznych maja Twoje
    wynurzenia?

    > Co? Aby wystąpił zysk, to koszty muszą być niższe od przychodów. Proszę
    > Cię, nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    Ty juz tu z ekonomii popisales sie nie raz i przez grzecznosc nie bede
    przypominal Twoich tworczych interpretacji scislych pojec. Ja udaje, ze nie
    pamietam a Ty w swojej paranoicznej nieomylnosci pouczasz mnie akurat z
    mojej dzialki. Zgadzam sie, ze to dosc ciekawe podejscie. Ludzie jak palna
    glupote to staraja sie o tym zapomniec, a Ty widac politykiem niespelnionym
    jestes, bo talent do tego masz, oj masz. Szkoda tylko, ze i ze zrozumieniem
    masz problemy bo my tu o ogrzewaniu wody rozmawiamy a nie finansach.
    BTW Rozumiem, ze dla Ciebie zyskiem bedzie jak kolektor nadal nie bedzie
    grzal. Nie odpowiadaj, bo to nie jest pytanie a ja wszystkie Twoje
    odpowiedzi juz znam.

    > Otóż ja właśnie na to liczę, na realne pomysły ogrzewania domu a nie tylko
    > wody.

    Jak przeczytasz ze zrozumieniem to co ostatnio opisuje to moze dojdziesz do
    jakichs rzeczowych wnioskow, choc ja na to przestalem liczyc.

    Pozdro.. TK