  • Data: 2022-09-05 12:03:21
    Temat: Re: Roznicówka przy basenie
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 5 September 2022 at 10:48:51 UTC+2, WS wrote:

    > No nie...
    pompa zanurzeniowa w basenie to pewna śmierc od porażenia elektrycznego.

    Nigdy żadnej pompy w wodzie.

    Tylko plastikowe rury w wodzie basenu, a pompa w domu

    Grzanie wody tylko solarne, solarnymi kolektorami z grawitacyjnym obiegiem wody, bez
    prądu

    I żyjemy o 20 lat dłużej bez karetki, szpitala i reanimacji.