eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozszerzalność cieplna posadzki z ogrzewaniem podłogowym-obliczeniaRe: Rozszerzalność cieplna posadzki z ogrzewaniem podłogowym-obliczenia
  • Data: 2009-08-30 21:51:42
    Temat: Re: Rozszerzalność cieplna posadzki z ogrzewaniem podłogowym-obliczenia
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4a9af15e$1@news.home.net.pl...

    > No dokładnie mi rekordowa osiągnęła 1,5mm szerokości.
    > Zastanawiam się czy to czymś wypełniać czy nie? Jeżeli tak to czym...

    Ja w tych niejscach daje aluminiowe listwy wykonczeniowe klejone razem z
    wykonczeniem i szczeliny miedzy nimi wypelniam silikonem. Szczeline w
    betonie sobie odpuszczam. Czesc silikonu pewnie i tak tam sie dostanie. W
    kazdym razie chyba nic klopotliwego tak czy tak nie powinno sie tam dostac.

    Pozdro.. TK