  • Data: 2009-05-30 23:33:48
    Temat: Re: Rury PEX/AL/PEX
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gvrf9q$j6d$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > W dzisiejszych czasach naprawde trudno jest znalesc firme ktore nie
    > produkuje w chinach, sila konkurencji. A co do chinszczyzny - ja to zawsze
    > traktowalem jako "made in china". Pomijam kwestie, ze po malutku ich
    > rodzime firmy produkuja z jakoscia nie ustepujaca markom zachodnim.
    > Oczywiscie, duzo wody w Jangcy uplynie nim naucza sie robic np. samochody.

    Moj brat byl kiedys w Korei w ramach czegos tam. Na placach mieli
    poustawiane wszelkiej masci i marki samochody. Brali z nich pomysl i klepali
    swoje, klepia do dzis. Naucza sie i Chinczycy, naucza. :-) W kosmosie zdaje
    sie juz byli, wiec samochod to pikus. A ze ich firmy produkuja z dobra
    jakoscia to w sumie nie dziwi, skoro i tak robia dla calego swiata. Brak im
    chyba wlasnych marek, ale pewnie tak ma byc.

    Pozdro.. TK