  • Data: 2009-05-30 14:17:17
    Temat: Re: Rury PEX/AL/PEX
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gvrach$a0v$1@news.interia.pl...

    > Chinszczyzna w handlu to naduzywany synonim okreslajacy jakosc, nie kraj
    > pochodzenia. Oczywiscie masz racje, ale ta tzw. chinszczyzna to naprawde
    > gniot jakich malo. Szanujace sie firmy od dawna produkuja w Chinach dbajac
    > jednak o jakosc, sa tez firmy ktore w Chinach nie wiele robia, a moze i
    > wcale. W dzisiejszych czasach juz nic nie jest pewne i proste.

    W dzisiejszych czasach naprawde trudno jest znalesc firme ktore nie
    produkuje w chinach, sila konkurencji. A co do chinszczyzny - ja to zawsze
    traktowalem jako "made in china". Pomijam kwestie, ze po malutku ich rodzime
    firmy produkuja z jakoscia nie ustepujaca markom zachodnim. Oczywiscie, duzo
    wody w Jangcy uplynie nim naucza sie robic np. samochody.