    From: "Tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rypley dla Zbyszka budujacego antresole.
    Date: Sun, 17 Jan 2010 08:28:08 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Lubię Cię, chłopie!
    >
    > Choć z założenia nie przepadam za Polakami na obczyźnie (vide moja
    > teściowa).
    > :)
    >
    > Pzdry,

    Mielo mi ale mysle, ze molestowal mnie nie bedziesz:)
    Wolalbym: lubie czytac to co piszesz...
    A wszystko przez to, ze za mlodych lat, (za dobre wyniki w szkole), bylem na 3-
    miesiecznej, wakacyjnej praktyce budowlanej w Jugoslawii, dokladnie w Skoplie,
    stolicy Macedonii. I tam jedna swarna dziewuszka szeptala mi do uszka "Wolim
    te", co w ich narzeczu znaczy ni mniej ni wiecej jak kocham cie...
    A scisle bylo to w pieknym osrodku wczasowym nad jeziorem Ochryd gdzie z kolei
    pan dyrektor Narodnogo Pretuzjecza Pelagonija, dal mi wczasy za opier...lenie
    operatora kafaru, ktory chcial wbic 8 pali strunobetonowych w skale.
    Budowali most i zamiast normalnych przyczolkow zastosowali drogie, o pond
    metrowej srednicy pale, ktoreby zapewne dosc wyrosnietym kafarem rozwalili.
    A mieli na to pieniadze bo pare lat wczesniej bylo tam male trzesionko ziemi,
    z ktorego zrobili taki rejwach, ze z calego swiata, w tym z Polski dostali
    kupe pieniedzy, tak, ze mogli sobie pozwolic na budowe nowoczesnej huty
    zelaza. I na tym moscie miala byc ulozona rura o srednicy 2.2 m do
    doprowadzenia wody do tej huty z odleglych o 20 km gorskich lodowcow.

    W sumie podroze ksztalca. Lenin podobno powiedzial, ze uczyc sie nalezy
    chociazby od samego diabla. W ktorego zreszta nie wierzyl bo byl religijny
    inaczej.
    A co do tych gnijacych imperialistow masz racje, z tym, ze ja siedzac tu,
    widze to jako poczatki nastepnego etapu komunizmu. Tyle, ze zamiast sekretarzy
    zadza bankierzy i ci religijni inaczej. Nie jest wcale tak rozowo ja to na
    filmach pokazuja i nalezy takim jak ja jedynie wspolczuc, ze dali sie namowic
    na mit Hameryki, ktory praktycznie juz dawno sie skonczyl. Znam takich, ktorzy
    do Polski za bardzo nie maja za co wrocic. Ale to juz inna bajka.
    Pzdr.
    Tornad