  • Data: 2010-01-13 19:31:22
    Temat: Re: Rysy w wylewce
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2f909e92-e047-4804-b226-c5337e18a6ae@a32g2000yq
    m.googlegroups.com...

    >Zeby stal zatopiona w zywicy nie korodowala, musialaby byc wczesniej
    >oczyszczona z rdzy dokumentnie .
    >Sa na to nawet ustalne stopnie oczyszczenia...

    Bzdura n abzdurze.
    Nawet gdyby był skorodowany to i tak powiedz mi jak to jest możliwe że będą
    się wytwarzać kolejne warstwy tlenków bez dopływu powietrza?
    Po prostu zatrzyma się proces utleniania i już. To nie blacha w samochodzie
    z cienką jak papier warstwą lakieru.

    Druga sprawa. Gwóżdź ma lśniący srebrzysty kolor i ani grama rdzy chyba że
    będziesz uzywał jakieś starocie powyciagane z desek albo leżaki.

    >Te blaszki z nierdzewki kosztuja grosze...
    Może i grosze ale jak się nie ma pod ręką to trzeba jechać specjalnei do
    sklepu a w nie każdym pewnie mają.

    Marek