  • Data: 2010-01-15 19:56:40
    Temat: Re: Rysy w wylewce
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 20:31, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > U ytkownik "Marek" <m...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:2f909e92-e047-4804-b226-c5337e18a6ae@a32g2000
    yqm.googlegroups.com...

    > Bzdura n abzdurze.

    No tak...podobno bakterie tez nie istnieja, bo wiekszosc ludzi ich
    nigdy nie widziala...

    > Nawet gdyby by skorodowany to i tak powiedz mi jak to jest mo liwe e b d
    > si wytwarza kolejne warstwy tlenk w bez dop ywu powietrza?
    > Po prostu zatrzyma si proces utleniania i ju . To nie blacha w samochodzie
    > z cienk jak papier warstw lakieru.
    >
    > Druga sprawa. Gw d ma l ni cy srebrzysty kolor i ani grama rdzy chyba e
    > b dziesz uzywa jakie starocie powyciagane z desek albo le aki.

    Stal dokladnie oczyszczona z rdzy, jest juz na nowo pokryta rdza, po
    1 godz. i nie nadaje sie do pokrywania jej zywica ( w celu
    zabezpieczenia antykorozyjnego).

    Warstwa zywicy, ktora pokrywa te gwozdzie, jest tez czesto w wielu
    miejscach b.cienka, bo zywica wcieka w szczeline i niewiele jej
    zostaje na metalu.
    Poza tym, zywica nie polaczy sie dokladnie z metalem, bo zwykle nie
    jest on odtluszczony - wiec istnieje szczelina pomiedzy metalem, a
    zywica.
    Poniewaz kazdy material ( rowniez zywica) jest przepuszczalny dla
    gazow, wiec nastapi kondensacja pary wodnej i korozja jest
    nieunikniona.

    > Mo e i grosze ale jak si nie ma pod r k to trzeba jecha specjalnei do
    > sklepu a w nie ka dym pewnie maj .

    Niestety, do takich napraw trzeba sie przygotowac.

    > Marek

    Marek