    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 15 May 2014 06:28:08 -0700 (PDT)
    <lkq9fh$96m$1@speranza.aioe.org> <op.xfqzvclwn0u1o8@moj>
    <d...@g...com>
    <537169ea$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <lkse5j$ud1$1@speranza.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <1...@g...com>
    <d...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <53739c53$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <ll1sqp$s30$2@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <ll262g$s30$8@dont-email.me>
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    From: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 12:48:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > po pierwsze to moja decyzja czy robię dobrze autorom treści czy nie. Po

    A czytać to Ty w ogóle umiesz czy tylko pisać?
    Bo o zrozumieniu słowa pisanego i podstawowych zasad społecznych to w Twoim wypadku
    trudno mówić.

    Jeśli nie zgadzasz się na proponowany układ przez dostawcę treści, to z niej nie
    korzystaj, inaczej łamiesz zasady.

    > drugie wszystko zależy o jakich reklamach mówimy bo wiele z nich nie
    >
    > przeszkadza i nie jest wycinana. po trzecie autorzy treści przyjęli pewien
    >
    > model biznesowy (i nie mówimy tu o stronach hobbystycznych) i to jest ich
    >
    > problem czy on im się sprawdza czy nie. Może przyjęli niewłaściwy.

    Może ale to nie Twój interes. Oni oferują Ci treść za umieszczanie reklam, nie
    zgadzasz to szukaj gdzie indziej.

    > to jest ich problem nie mój. to oni chcą mi wcisnąć swój produkt. Jak nie
    >
    > potrafią tego zrobić skutecznie to nie miej pretensji do mnie. Jak Ci
    >
    > przykleją reklamy na wszystkie okan w domu to będziesz potulnie je
    >
    > oglądał?

    To jest koło zamknięte, blokujesz reklamy delikatne, wsadzimy Ci nachalne,
    zablokujesz nachalne, to będą chamskie albo nie będzie reklam i nie będzie treści.

    > ROTFL. Pierwszy przykład z brzegu. Znajdź reklamę na Wikipedii.

    Boli stopa po postrzale? Oj, zapomniałbym Ty nie czytasz innych treści niż te które
    Cię interesują, więc zapewne apelu o wpłaty na Wiki nie widziałeś.

    > po czwarte w ogóle nie rozumiesz tego co gazeta wprowadziła i dlaczego
    >
    > sami mówią o tym jak ten system ominąć. Poszukaj sobie.

    Nie zamierzam zwiększać im oglądalności.

    --
    ZZ@private