eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w PolsceRe: Rzecz dzieje się w Polsce
  • Data: 2014-05-15 15:30:21
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 06:28:08 -0700 osobnik zwany ZbyszekZ
    napisał:

    > W dniu czwartek, 15 maja 2014 12:48:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    >> Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 03:38:37 -0700 osobnik zwany ZbyszekZ
    >>
    >> napisał:
    >>
    >>
    >>
    >> > W dniu czwartek, 15 maja 2014 10:11:05 UTC+2 użytkownik masti
    >> > napisał:
    >>
    >> > Czy to jest takie naprawdę skomplikowane? Ostatni raz:
    >>
    >> > Autor treści dostaje pieniądze za umieszczone reklamy. Nie za to czy
    >> > je
    >>
    >> > oglądasz czy nie, za fakt zamieszczenia. Blokowanie reklam powoduje
    >> > że
    >>
    >> > nie są wyświetlane, spada szansa że firma reklamodawcy będą chcieli
    >>
    >> > płacić za tą formę reklamy. Nie obchodzą mnie reklamodawcy, tylko
    >>
    >> > autorzy treści. W bardzo głębokim poważaniu mam czy Ty i ktokolwiek
    >> > inny
    >>
    >> > je ogląda, natomiast publiczne namawianie do wyłączenia reklam (nie
    >>
    >> > mówiąc już o ominięciu systemu płatności) to namawianie do robienia
    >>
    >> > wbrew systemowi, który pozwala dostać autorom chociaż trochę
    >> > pieniędzy w
    >>
    >> > zamian za ich wysiłek (a omijanie płatności to wprost kradzież).
    >>
    >>
    >> >
    >> > Więc po pierwsze nie namawiaj i nie tłumacz innym jak wyłączyć
    >> > reklamy,
    >>
    >> > bo to robisz, to nie tyle źle reklamodawcom, co autorom treści.
    >>
    >>
    >>
    >> po pierwsze to moja decyzja czy robię dobrze autorom treści czy nie. Po
    >>
    > A czytać to Ty w ogóle umiesz czy tylko pisać? Bo o zrozumieniu słowa
    > pisanego i podstawowych zasad społecznych to w Twoim wypadku trudno
    > mówić.
    >
    > Jeśli nie zgadzasz się na proponowany układ przez dostawcę treści, to z
    > niej nie korzystaj, inaczej łamiesz zasady.
    >
    >
    >> drugie wszystko zależy o jakich reklamach mówimy bo wiele z nich nie
    >>
    >> przeszkadza i nie jest wycinana. po trzecie autorzy treści przyjęli
    >> pewien
    >>
    >> model biznesowy (i nie mówimy tu o stronach hobbystycznych) i to jest
    >> ich
    >>
    >> problem czy on im się sprawdza czy nie. Może przyjęli niewłaściwy.
    >>
    >>
    > Może ale to nie Twój interes. Oni oferują Ci treść za umieszczanie
    > reklam, nie zgadzasz to szukaj gdzie indziej.
    >
    >
    >>
    >>
    >> >
    >> > Po drugie, skąd się biorą coraz nachalniejsze systemy reklamowe? Bo
    >>
    >> > jeden z drugim blokuje te mniej nachalne. Więc firmy reklamowe robią
    >> > co
    >>
    >> > mogą tj. znajdują jeszcze bardziej wredne sposoby wyświetlenia.
    >>
    >>
    >>
    >> to jest ich problem nie mój. to oni chcą mi wcisnąć swój produkt. Jak
    >> nie
    >>
    >> potrafią tego zrobić skutecznie to nie miej pretensji do mnie. Jak Ci
    >>
    >> przykleją reklamy na wszystkie okan w domu to będziesz potulnie je
    >>
    >> oglądał?
    >
    > To jest koło zamknięte, blokujesz reklamy delikatne, wsadzimy Ci
    > nachalne, zablokujesz nachalne, to będą chamskie albo nie będzie reklam
    > i nie będzie treści.

    a ty się potulnie zgadzasz

    >
    >
    >> >
    >> > Po trzecie, jeśli w internecie nie będzie reklam to nie będzie
    >>
    >> > bezpłatnych treści.
    >>
    >>
    >>
    >> ROTFL. Pierwszy przykład z brzegu. Znajdź reklamę na Wikipedii.
    >>
    >>
    > Boli stopa po postrzale? Oj, zapomniałbym Ty nie czytasz innych treści
    > niż te które Cię interesują, więc zapewne apelu o wpłaty na Wiki nie
    > widziałeś.

    Może zabanadażuj sobie ranę?
    To nie była reklama.


    >
    >> > Po czwarte, w tym konkretnym przypadku, gazeta.pl wprowadziła
    >> > kretyński
    >>
    >> > system płatności za publicznie dostępne informacje (tj. gdzie indziej
    >>
    >> > dostępne w zamian za oglądanie reklam), omijanie ich systemu powoduje
    >> > że
    >>
    >> > nie spada im oglądalność ergo system płatności jest utrzymywany. Jak
    >> > im
    >>
    >> > oglądalność drastycznie spadnie to będą się musieli wycofać albo z
    >>
    >> > interesu albo z płatnego dostępu (bo przecież z reklam nie
    >> > zrezygnują).
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> po czwarte w ogóle nie rozumiesz tego co gazeta wprowadziła i dlaczego
    >>
    >> sami mówią o tym jak ten system ominąć. Poszukaj sobie.
    >>
    > Nie zamierzam zwiększać im oglądalności.

    czyli nie wiesz ale się wypowiesz



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1