  • Data: 2014-05-15 15:55:00
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:28:08 UTC+2 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Może ale to nie Twój interes. Oni oferują Ci treść za umieszczanie reklam, >nie
    zgadzasz to szukaj gdzie indziej.
    To niech sobie umieszczają ja np. nie chcę ich oglądać i zamykam/blokuje.
    I same sobie w stopę strzelają
    > To jest koło zamknięte, blokujesz reklamy delikatne, wsadzimy Ci nachalne,
    >zablokujesz nachalne, to będą chamskie albo nie będzie reklam i nie będzie >treści.
    Niech autorzy treści wymyśla np. chamsko/nachalne nie dające się zblokować będą pisać
    sami dla siebie bo nie będzie chętnych do odbioru tych treści.
    > Nie zamierzam zwiększać im oglądalności.
    Więc od początku nie wiedziałeś o czym pisałeś?