eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w PolsceRe: Rzecz dzieje się w Polsce
  • Data: 2014-05-15 15:30:38
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 13:33:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 15 maja 2014 12:36:50 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    >
    > > W kwestii technicznej. Weź pod uwagę, że, podobnie jak w telewizji, na
    >
    > > reklamach nie zarabia się tylko przez klikanie. Ich samo wyświetlanie, choć
    >
    > > niepoliczalne tak _dokładnie_ jak klikanie, jest też płatne -- a właściwie
    >
    > > to przede wszystkim, a za każde kliknięcie reklamodawca płaci zazwyczaj
    >
    > > dodatkowo i to czasem bardzo słono.
    >
    > Akurat tego tłumaczyć mi nie musisz. weź jednak pod uwagę że reklamodawcy wiedzą o
    której godzinie/gdzie zamieścić reklamy. O 3 nad ranem w tvp kultura czy jakimś innym
    niszowym kanale reklam nie uświadczysz.
    >
    > Reklamy sa emitowane po to aby zarobili na tym zleceniodawcy(większa sprzedaż np.)
    Problem rozbija się o to czy omijanie reklam to okradanie czy nie. Wg logiki którą co
    niektórzy tu prezentują to blokowanie reklam to kradzież. A czym się różni blokowanie
    od np. niewzięcia gazetki z biedronki czy przyjścia 25minut później do kina? Moim
    zdaniem niczym- ci co tak robią po prostu tych reklam oglądać nie chcą. Wyżej piszesz
    że blokowanie reklam to "okradania"
    >
    > Wyżej Pete tinypic podlinkował. Wejdź tam to co najmniej kilka reklam jest. One sa
    tam po to aby w nie kliknąć bo za kliknięta ktoś zapłaci/ ktoś zarobi.
    >
    > Skoro blokowanie(nieoglądanie reklam) to okradanie to ten co uczciwym chce być
    powinien klikać we wszystko co wyskakuje. No i do kina punktualnie przychodzić.
    >
    > > Choćby potencjalny klient, poddawany nawet szczątkowej i wydawać by się
    >
    > > mogło nieskutecznej reklamie, sobie z tego sprawy nie zdawał, to na reklamy
    >
    > > łapie się KAŻDY -- jeden częściej drugi rzadziej.
    >
    > Tu zgoda bo jakby się ludzie nie łapali to reklam by nie było.
    >
    > > Reklama całkowicie zablokowana nie ma żadnej skuteczności.
    >
    > A to już nie mój problem tylko tego co reklamę umieszcza/zleca.
    >
    > >Blokujący reklamy może sobie więc dowolnie wybrać kogo, w sytuacji korzystania >z
    darmowych (czyt. utrzymywanych z reklam) zasobów i jednoczesnego
    >
    > > całkowitego zablokowania reklam, "okrada" (pośrednio!).
    >
    >
    >
    > Biorąc gazetkę Lidla a nie biorąc Biedronki "okradam" pośrednio biedronkę?
    >
    > > Czy innych użytkowników (a może powinienem napisać lamerów (?), którzy
    >
    > > jednak reklam nie blokują i tym samym z pewnością pośrednio utrzymują
    >
    > > portal/aplikację), reklamodawcę (który wykłada kasę na reklamę swojego
    >
    > > produktu/usługi, a nie ma wymiernych skutków, lub skutki reklamy są
    >
    > > mniejsze), czy reklamującego (który po odejściu reklamodawcy nie jest w
    >
    > > stanie utrzymać darmowego serwisu/aplikacji).
    >
    >
    >
    > Kilka razy na tydzień w skrzynce ulotkę pizzerii mam. Wyrzucam/nie czytam.
    >
    > Jak pizzeria zbankrutuje to mam mieć wyrzuty sumienia?

    Na prawdę jesteś taki odporny na wiedzę, czy tylko się droczysz?

    --
    ZZ@private

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1