  • Data: 2014-05-15 15:30:38
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 13:33:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Akurat tego tłumaczyć mi nie musisz. weź jednak pod uwagę że reklamodawcy wiedzą o
    której godzinie/gdzie zamieścić reklamy. O 3 nad ranem w tvp kultura czy jakimś innym
    niszowym kanale reklam nie uświadczysz.

    > Reklamy sa emitowane po to aby zarobili na tym zleceniodawcy(większa sprzedaż np.)
    Problem rozbija się o to czy omijanie reklam to okradanie czy nie. Wg logiki którą co
    niektórzy tu prezentują to blokowanie reklam to kradzież. A czym się różni blokowanie
    od np. niewzięcia gazetki z biedronki czy przyjścia 25minut później do kina? Moim
    zdaniem niczym- ci co tak robią po prostu tych reklam oglądać nie chcą. Wyżej piszesz
    że blokowanie reklam to "okradania"

    > Wyżej Pete tinypic podlinkował. Wejdź tam to co najmniej kilka reklam jest. One sa
    tam po to aby w nie kliknąć bo za kliknięta ktoś zapłaci/ ktoś zarobi.

    > Skoro blokowanie(nieoglądanie reklam) to okradanie to ten co uczciwym chce być
    powinien klikać we wszystko co wyskakuje. No i do kina punktualnie przychodzić.

    > Tu zgoda bo jakby się ludzie nie łapali to reklam by nie było.

    > A to już nie mój problem tylko tego co reklamę umieszcza/zleca.

    darmowych (czyt. utrzymywanych z reklam) zasobów i jednoczesnego

    > Biorąc gazetkę Lidla a nie biorąc Biedronki "okradam" pośrednio biedronkę?

    > Kilka razy na tydzień w skrzynce ulotkę pizzerii mam. Wyrzucam/nie czytam.
    >
    > Jak pizzeria zbankrutuje to mam mieć wyrzuty sumienia?

    Na prawdę jesteś taki odporny na wiedzę, czy tylko się droczysz?

    --
    ZZ@private