    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <b...@g...com>
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <ll1sml$bql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ll1uqj$e2n$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <6fhauqprvyr1$.dlg@myjk.org> <ll4n40$lt6$1@usenet.news.interia.pl>
    Date: Fri, 16 May 2014 18:11:32 +0200

    Fri, 16 May 2014 11:51:49 +0200, Maniek4

    > Nie rozumiem skad takie lalum.

    Przecież widzę.

    > Jak tworca tekstu czy innych tresci jest na tyle
    > przebojowy/kompetentny/wartosciowy to niech te swoje
    > teksty po prostu udostepnia platnie i tyle.

    Ale, przepraszam, kim Ty jesteś żeby decydować w jaki sposób ktoś ma
    zarabiać na życie? Zaakceptuj w końcu, że jest wolność i każdy sam
    decyduje. W tym wypadku decyduje, że udostępni za darmo treść dla
    czytelnika pod warunkiem że ten przy okazji wyświetli, oprócz treści, także
    reklamy. I nie ma znaczenia czy je obejrzy pod lupą, kliknie czy zwyczajnie
    zignoruje.

    > Tlumaczenie, ze kogos okrada sie bo blokuje sie reklamy to jakies
    > pomieszanie z poplataniem. To jego sprawa czy to co publikuje

    Tak, to jego decyzja jak czytelnik jego publikacji mu "odpłaci". W tym
    wypadku zadecydował, że za czytanie jego publikacji ma się wyświetlić
    reklama. Tutaj sprawa się kończy, bo jest wolność. Jak Ci to nie odpowiada,
    to nie korzystaj wcale z tej witryny.

    > jest na tyle wartosciowe, ze mozna to sprzedac jakiej kolwiek innej forme,
    > czy tez teksty sa na tyle powtarzalne, ze udaje sie zarobic wylacznie na
    > reklamie.

    Ponownie, nie Twoją sprawą jest, kto jaki model zarobkowania wybiera. Jak
    ci taki model nie odpowiada to NIE KORZYSTAJ. Prościej się już nie da.

    > Popieranie takich tworcow sprawia, ze produkuje sie newsy wylacznie po to
    > zeby zarobic na reklamach. Daje sie straszny tytul, a w tresci miedzy
    > oczywiscie kolejnymi reklamami znajduje sie tekst nie majacy wiele
    > wspolnego z tytulem,

    Toć właśnie się pytam po co ich "popierasz"? Przecież wchodzisz na ich
    stronę, czytasz ich artykuły (po wycięciu reklam), czyli widocznie coś
    ciekawego dla Ciebie tam serwują?

    > czy chocby reklamy przed seansem w kinie.

    Właśnie. Stąd ja (m.in. dlatego) nie chodzę do kina. Mółbym się "spóźnić" i
    ominąć reklamy, ale nie lubię po ciemaku ludziom deptać po stopach. Ponadto
    do kina teraz sama "elita" chodzi -- ciamkaczy, siorbaczy, zakompleksionych
    frajerów co muszą pokazać że mają telefony i se pogadać w czasie seansu,
    czy muszących pokazać jacy są wyluzowani, jak się świetnie bawią i
    rozumieją żarty w filmie dając upust śmiechem na pół sali. Nie muszę w tym
    wszystkim uczestniczyć, w związku z tym nie zasłaniam kartonem projektora i
    głośników w czasie reklam, nie wysypuję ludziom popkornu, nie rozlewam im
    picia, nie niszczę komórke -- po prostu tam nie chodzę. I jakoś mnie to
    wcale nie boli, że nie mogę "błysnąć" w towarzystwie jaki to świetny film
    wszedł do (multi)kin.

    > Tworca tych jak to piszecie tresci moze zawsze wydac ksiazke.

    I ponownie, jest WOLNOŚĆ. Zatem z radami kto jak ma zarabiać na SWOJE
    życie, zachowaj dla siebie. A Ty, jako osoba, mam nadzieję, moralna,
    obracająca się w przestrzeni gdzie jest WOLNOŚĆ (i żadająca wolności, czego
    upust dajesz także na grupie), powinieneś to uszanować. W przeciwnym razie
    niewiele się "blokersi" różnią od właścicieli tych serwisów co zasrywają
    strony gównianymi newsami w połączeniu z reklamami.

    > Jezeli bedzie na tyle wartosciowa to zarobi, a jak nie to
    > niech sam szuka sponsorow.

    Doprawdy, przedziwną masz mentalność...

    --
    Pozdor Myjk