  • Data: 2014-05-20 10:01:34
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-16 09:46, ZbyszekZ pisze:
    > Jest jakaś różnica wg Ciebie? Jedno i drugie to łamanie umowy pomiędzy autorem
    strony i czytającym.

    O jakiej umowie piszesz?
    Aby zaistniała umowa musi zaistnieć obustronne wyrażenie woli i
    wzajemnej aprobaty.
    Wchodząc na stronę np WP nie ma nawet ogólnie i łatwo dostępnego
    regulaminu, ani informacji, że oglądanie filmów poprzedzane jest reklamą.
    Jest to wręcz naruszanie moich dóbr osobistych, ponieważ ktoś w
    podstępny sposób próbuje mi wcisnąć reklamy kosztem mojego straconego
    czasu oraz transferu za który to ja płacę uiszczając comiesięczną opłatę
    za internet.

    Stosowanie wiec adblockerów nie narusza żadnych umów, ani regulaminów,
    bo ich nie było. Nawet gdybym stosował specjalne programy czy mechanizmy
    umożliwiające mi obejrzenie treści z pominięciem reklam także nie
    narusza umów i regulaminów, bo ich nie ma.
    Można to porównać do transakcji w której ktoś Ci proponuje "a może
    frytki do tego". Nie dziękuję, wolę samego cheeseburgera.
    O ile tych frytek nikt mi nie jest w stanie wcisnąć na siłę, kiedy ich
    nie chcę o tyle te reklamy przed filmem są już bardziej nachalne i
    upierdliwe, a co najgorsze wciskane mi są w sposób podstępny i bez mojej
    zgody. Na stronie WP oferują mi obejrzenie filmu jak się "ktoś
    porzygał", a okazuje się, że jestem przymuszany do obejrzenia reklam,
    bez wcześniejszej informacji, że najpierw muszę obejrzeć reklamę. Jeżeli
    ktokolwiek łamie tu prawo to tylko i wyłącznie właściciel serwisu
    internetowego, ponieważ oglądający klikając w okienko "ktoś się
    porzygał" zawieram umowę obejrzenia tylko i wyłącznie tej treści "jak
    się ktoś porzygał". Tylko taka oferta została mi przedstawiona i tylko
    na taką ofertę się godziłem, klikając w okienko. Reklama jest mi zaś
    wciskana bez mojej wcześniejszej wiedzy i bez mojej zgody.

    Tak więc kolego zejdź na ziemię i spójrz na to bardziej obiektywnie.