  • Data: 2014-05-20 13:55:04
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jeżeli ktokolwiek łamie tu prawo to tylko i wyłącznie właściciel serwisu
    > internetowego, ponieważ oglądający klikając w okienko "ktoś się porzygał"
    > zawieram umowę obejrzenia tylko i wyłącznie tej treści "jak się ktoś
    > porzygał". Tylko taka oferta została mi przedstawiona i tylko na taką
    > ofertę się godziłem, klikając w okienko. Reklama jest mi zaś wciskana bez
    > mojej wcześniejszej wiedzy i bez mojej zgody.

    Ty już całkowicie straciłeś kontakt z rzeczywistością!
    Jak na ścianie ktoś napisze "dupa" to też będziesz się upierał że
    przedstawił ci "ofertę" i będziesz oczekiwał dupy jakiegoś chłopaczka
    zamiast ściany???

    Lepiej wróć do pisania na temat elektryki. Bo najwyraźniej nie tylko ze
    śmieciami i kotłami sobie nie radzisz ale z internetem też.

    Pozdrawiam
    Ergie