eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny › Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
  • Data: 2017-10-29 20:43:11
    Temat: Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 października 2017 18:31:16 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    > Ale pracującej na maksa? Żeby wtedy była cisza, to te kanały musiałby
    > być sporo przewymiarowane, a nikt na taki przypadek nie robi obliczeń.

    Ja mam nawiew 16 rur a wywiew 18 rur fi 75, na pełnym ciągu jak pisałem
    słychać lekki szmer jak w chałupie jest absolutna cisza. Nie jest to
    przewymiarowane, spokojnie można by tam jeszcze tych rurek dorzucić :>

    > W samochodzie nawiewy nie zaczynają hałasować gdy dasz wentylator na
    > pełne obroty? Najwyraźniej tam też nikt nie zakłada, że maks to będzie
    > stan permanentny.

    Nie wiem co ma samochód do domu, u mnie, jak i u większości ludzi
    z WM wentylacja jest nienachalna.

    > Nie bronię wykonawcy, ale jak chcesz mieć w standardzie 400m3/h, to
    > należy przygotować instalację pod co najmniej dwa razy tyle.

    Kompletnie się z tym nie zgadzam. Jak rozumiem chciałbyś mieszkać
    w chałupie, gdzie przy włączonej wentylacji trzeba drzeć się do kogoś?
    W takim razie po co dom, zamieszkaj w zakładzie przemysłowym.

    L.