  • Data: 2017-10-30 08:32:24
    Temat: Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 października 2017 10:36:41 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > W dniu sobota, 28 października 2017 08:17:16 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > to sprawdz przy jakim przepływie hałas jest akceptowalny. Bo z doswiadczen
    uzytkownikow którzy tu pisali wychodzilo z znikoma wartosc wentylacji jest
    wystarczająca. Głosuje ze twoja instalacja da rade.
    > (to były dyskusje o oplacalnosci rekuperacji)

    Akceptowalny jest przy 100m3/h, zapotrzebowanie 320m3/h, wyciąga przy ustawieniu
    400m3/h średnio 310mm3/h. Instalacja jest wykonana niezgodnie z projektem, nie mam
    trzech tłumików, dwóch rozdzielaczy, jest o połowę mniej rurek. Nie potrafię obok
    tego przejść obojętnie, nie widzę problemów, aby pobujać się po sądach.

    > Alternatywą jest remont, stracony czas, nerwy, przepychanki prawne. Wiec pierwsze
    to trzeba spróbowac tego uniknąć.

    Remont potrwa może miesiąc, może dwa, miaszkał będe wiele lat. Nerwa są teraz.