  • Data: 2013-04-04 15:56:32
    Temat: Re: S?uchawka prysznicowa z mg??
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-04 11:10, a...@p...pl pisze:

    > ja mam z Lidla (5+) funkcyjna. Jak podasz emaila na prive to moge
    > pstryknac fotke (moze nawet gdzie pudelko jest)?
    Na razie kupiłem w Casto 5-funkcyjną Ferro i od razu ją oddałem, bo te 5
    funkcji, to "chłyt maketingowy". Są tak do siebie podobne, że ja
    większej różnicy nie widzę, a mgły, na której mi zależało nie ma (poza
    napisem na pudełku). DObrze, że u nich nie robią problemów ze zwrotem.
    Starą słuchawkę posklejałem i skręciłem do kupy i na razie działa.
    Jakbyś miał typ tej lidlowej z pudełka, to podeślij, może się przyda.
    dzięki za wsparcie
    Jacek